packningslista inför peace and love 09.

Tält.
Luftmadrass.
Sovsäck.
Kudde.
Hänglås.
Brasse stol.


3 par skor.
1 par mjukis.
1 par jeans.
3 par shorts.
1 par leggins.
Massa underkläder.
Massa olika linnen/t-shirts.
2 par tjocktröjer
1 Jacka.
Keps/Sjal.
Lite bekinis.


Tandborste/tandkräm.
Deo.
Lite smink.
Tvål/schampoo/balsam
Plåser.
Iprem.
Borste.
Torrschampo.
Spegel.
Våtservetter.
Rakhyvel.
Tamponger.
Toffsar.
Parfym
(Mini plattång kanske)



Dricka.
Nåt ätbart.
Silvertejp.
Solglasögon.
Handuk.
Toapapper(?)
Vattenflaska.
Pengar.
Bankomatkortet.
Biljett.
Mobil.
Öronproppar.
Magväska(?)
paraply.
Mobilladdare.



jag har en dålig vana att glömma saker när jag e på resande fot så denna gång tänkte jag planera!! så har faktiskt gjort en packnignslista.. de känns nästan som det är för mycket men kan ju inte ta bort nåt av de där? slår vad om att jag glömt nåt as viktigt därför jag skrev upp den här så kan nån som läser de här säga fall jag glömt nåt!!!!!!!!????
1 kommentar
Anonym

hahahahhh så där mycke kan du väll inte ha merej :P